Sunday, January 14, 2018

25 нас хүрсэн ч миний сураагүй, ойлгоогүй 15 зүйл

тавин насны талыг туулсан ч сурая гэсэн ч сураагүй, ойлгоогүй зүйлс минь


  1. Чамаас насаар ахмад, эгчмэд хүмүүс чиний үгийг үг гэж сонсдоггүй байх. Хүнээс үг дуулж сур  гэдэг ч би эргүүлээд тэдэнд намайг дэлэм хүндлээч гэж боддог
  2. Яагаад хүмүүс хэзээ ч хараагүй, сонсоогүйн байж бие биенээ муулдагыг. Эрэгтэй юм байж эмэгтэй хүн шиг шалчигнадгыг
  3. Зарим хүний бусдад хэлж байгаа үгсээ өөртөө яагаад хэлдэггүй юм бол
  4. Хэн нэгэн бусдын хувь амьдрал, цаг орчинг хүндэлдэггүй юм бол
  5. Төрийн албан хаагчид бүгд яагаад ийм хөгийн ааштай харьцаатай байдаг юм бэ?
  6. Аливаа зүйлсийн учир шалтгааныг хүмүүс яагаад ойлгохыг хүсдэггүй юм бол
  7. Энэ хорвоо дээр бүх хүнд тодорхой хэмжээний зовлон байдаг. Хүн зовлонгоо ярихаар өөдөөс заавал яагаад зовлонгоо ярьдаг юм бол
  8. Эрэгтэй эмэгтэй найзууд яагаад байж болдоггүй юм бэ? Please
  9. Аливаа зүйлд шүлэнгтнэх.
  10. Өөрийнхөө тэнэг гэдгийг ухаардаггүйг
  11. Бүх зүйлс заавал өөрийнх нь хүслээр байх ёстой юм шиг аягладаг хүмүүс
  12. Хамаатан садан нь анхаарал тавьж буй нэртэйгээр хувийн амьдралд нь л халдахаа л больчихолдоо
  13. Цааш нь явуулах нэрийдлээр хэн нэгнийгээ доош нь хийх
  14. Өөрийнхөө хэмжээг мэдэхгүй мөртлөө том ярьдаг хүмүүс
  15. Надад хайртай бүхнийг гомдоож тоодоггүй мөртлөө. Намайг гомдоосон хүнийг яагаад тэгтлээ хайралдаг юм бол?

No comments:

Post a Comment