Thursday, January 16, 2014

FAN~!!!

 өнөөдөр би FB-дээ Coldplay Mongolia ч гэнэ тэдгээр групыхантай жаахан мэтгэлцээд авлаа. Тэгээд ингэж бодлоолдоо

би RedHotchillipeppers-н бүх дуу нь, (бүүр гаргасан СД, тухайн онууд, хамтлагын түүх, хамгийн сүүлд хэзээ тоглолт хийсэнэ, Америкийн Детройтэд хийсэн тоглолтын бичлэг,ганц CD, тухайн гаргасан дууны утга, хэнд зориулж гаргаж байсан, Манай монголрос ямар хамтлагууд коверлож байсан ) гэх мэт зүйлсийг нь мэддэг хэрнээ би фен нь гэж хэлхээс санаа зовдог, зарим дууных нь үгийг мэддэггүй байх жишээний, хэзээ ч тэднийг бурхнаас ирсэн эсвэл, дахин давтагдашгүй, би Number one fan нь, манай монголд ирээсээй (за энэ ч арай худлаа аялан тоглолт хийхэд нь ирээсэй гэж бодсон) гэж зарлаж, фен page-г үүсгий гэж бодож байгаагүүлдээ, Тэгэхээр би фен нь биш зүгээр л сонсох дуртай гэж өөрийгөө боддог....Үүнээс л би фен фен биш сонсогчын ялгааг гаргахгүй байгаа юм. Тухайн хүний өөрийх нь бодлоос шалтгаалчихаж байгаа хэрэг үү, тухайн хамтлагыг хэр мэддэгээс шалтгаалчихаж байгаа хэрэгүү, хэр олон дууг нь мэддэгээс шалтгаалж байгаа хэрэг үү? дуу, дуучины, дууны төрөл утга санаанаас биш зүгээр л фен гэж чухам хэнийг тодорхойлоод, фен нь гэж хэлэгдэх тэр субектыг яаж гаргаж ирээд байгаан болоо?

Тэгвэл ФЕН гэж хэн юм бээ? 


No comments:

Post a Comment