Monday, June 9, 2014

Дуртай




Цай уух дуртай, гоё аяганд, гоё үнэртэй цайг, тухлаг сандал дээр суугаад ууна. Би ер нь тав тух ээжийн хэлдгээр хэвтэрээ олох, миний хэлдгээр санаандаа нийцүүлэх... дуртай. хаха 
Сайхан үнэртэй лаанд.
Сайхан үнэртэй цайнд
тансаг хөгжимийн аялгуунд
тансаг оройн зоогонд
жирийн picnic зоогонд
Чанартай дарсанд
Зөөлөн кексэнд
Зөөлөн чихрэнд
Хар, цэвэр шоколаданд
Самранд, хушганд, хатаасан гадилд
Цангис жимисний, 100%-н апилсиний шүүсэнд
хав халуун талханд
алимны пирогонд
ххаха 
бэлэг авах
бялуу идэхэд
зүгээр л сайхан инээмсэглэлд
догдлолд....гэснээс би хамгийн сүүлд хэзээ догдолсоноо мартчиж, намайг догдлуулсан хэн нэгнийг мартчихаж......
хүнд үүрүүлэх
духан дээрээ үнсүүлэх
надад дуу дуулж өгөх
надад спортоор гайхуулж миний төлөө шүү, гээд цагирагт бөмбөг оруулахад
шүлэг уншихад
зүгээр л намайг инээлгэхэд
уншсан номоо, үзсэн киногоо яриж өгөхөд
шинэ хамтлаг нээж олоход
шинээр авсан СД-гээ сонсоход
зураг зурахыг нь харахад
улайран нэг зүйл хийхийг нь харах
зүгээр л хамт алхахад
шүхэр барихгүй норж гүйхэд
усаар байлдахад
чихэвч зүүүгээд хамт алхахад
чихэвчээ зүүгээд дуу сонсонгооо бүжиглэхэд


-----> миний хүсдэг зүйлс зүгээр л сэтгэл байдаг.
гэхдээ хүмүүс сэтгэлээ мөнгөөр, эд баялгаар, магтаалаар, чи намайг сонговол гэсэн бусдын бодлоор, найзаараа, гэх мэт олон янзаар илэрхийлдэг. Зүгээр л намайг халамжлахад мэдрэгдэх зүйлийг маш тойруу аргаар илэрхийлдэг.
Би хүлээгээд л хүлээгээд л хөрөөд л хөрөөд л
Үнэндээ би хүлээж чадна гэдэгтээ итгэлтэй байснаа одоо итгэлгүй болчихлоо. би чадах ч тэр чадахгүй юм шиг байна. хүнд үед нь хамт байсан ч хүнд үеээсээ гарахаар олонг дагаад орхин одчихдог юм байна. Одоо найзууд гэдэг үг надад таалагдахаа боличихлооо. Зүгээр л, эцэстээ, би хүлээн зөвшөөрөх хэрэгтэй юм шиг байна. хаха азгүй ч юм аадаа. 


No comments:

Post a Comment