Thursday, September 18, 2014

Үхлийн талаар

Үхлийн талаар хэдэн үг цохиоч гэж өнөөдөр нэг хүн надаас асуув. Yхэл, үнэндээ, бас л амьдрал шиг Уйтгартай, сэтгэл булаах юмгүй эд , Үхэх амархан Амьдрах л хэцүү, дурлаад байх зүйлгүй хорогдоод байх зүйлгүй хүн л үхлийг тэгтлээ хүсэх байх.
Би үхэлд биш амьдралд дурладаг, амьдрах эрмэлзэлтэй нэгэн бололтой. Их deep яриатай бодолтой хүн болхоор надаас гансрал, гуниг мэдрэнэ гэж бодоод асуусан манай хүний санаанд нийцээгүй хариулт сонссондоо гонсгор явсан шиг санагдсан. 
Үхлийн талаар анх бодохдоо би бацаан л байсан 6 настай байлуудаа 5тай ч байсан байж магадгүй, гэдэснийхээ тэнд хутга баричихаад яг одоо үхчихвэл гэж бодож байж билээ. Даанч амьдрал хэтэрхий сонирхолтойлдоо. Уйтгартай байвал сонирхолтой болгочиход л болно. Утгагүй байвал утга гэж юув утгагүй зүйл яагаад утгагүй байна гэж бодоход хангалттай, Таашаалыг ганцаардлаас ч авч болно. Хэтэрхий weird болчихвол weird хүрээлэлийг үүсгэхэд л хангалттай. Олноор хийх зүйлс байхад ганцаар хийх зүйлсүүд ч бий шүү. Ганцаардахыг хүсдэг ч даанч уг би маань зожиг нэгэн биш. хаха байнга өөртэйгээ зөрчилдөнө.
Тэгээд би үхлийн талаар бодсон мөчид үхсэний дараа биш амьдарч байхдаа үхлийн талаар бодохгүй байя тэртээ тэргүй үхэхэээс хойш үхлийн талаар үхсэнийхээ дараа л бодий гэж бодсон. Тэгсэн намайг 80 наслана гэнэ. Би талыг нь наслаагүй болхоор. Амьдраааал байждээ. хаха:. Үхлийг хэрвээ цэцэг гэвэл хэзээ ч үнэрийг нь мэдрээгүй, хараагүй тал дүүрэн цэцэгс байгаа, их гоё улаан өнгөтэй цус шиг нөж чиг улаан хүрэн дэлбээтэй тал дүүрэн цэцэгсийг би зөвхөн үүрд нойрссоныхоо дараа л тэвэр дүүрэн түүнэ.
Тал дүүрэн улаан цэцэгсийг түүхэд хажуу талд томоо мод ургаж байна, хажууу талд нь зөөлөн буйдан шиг модон сандал байрлана, цөөрөм дотор улаан алтан шар 2 загас байна. . Намайг үхэхэд миний нөхөр уйлвал тэр мод нил хөх өнгийн навчсаар хйиснэ, баярлахад улбар шар навч ургана. Би тэр цэцэрлэгт талд хэзээ нэгэн өдөр очино. Үхлийн талаар гэхэд хэтэрхий өөдрөг үзэл. Хэт өөдрөг бөгөөд хэтэрхий deep хүний үхлийн талаарх бодлыг уншлаа чи.Й

No comments:

Post a Comment