Saturday, January 12, 2013

Абсурд

Дарсны амтанд халуурахдаа

Дасал болсоноороо хэдэн мөрт биччихлээ

Хамгийн сүүлд тэмдэглэлдээ бичсэн мөртүүд шиг

Хамгийн сүүлд чамайг хэзээ харсанаа мартжээ

Хийсэж ирээд үдлэх энэ амьдрал

Хэтрэхий харгис санагдана надад

хүсэхэд хясаад байгааг

хайрлахад зугтаад байгааг

тоохгүй байхад шунаад байгааг

тэр шунал гэгч нь намайг эзэмдээд

тийм ээ би чамд шунаад байна.

хялбар идэх зоог биш гэдгийг чинь мэдээд

хашир арга туршлага гэдгийг сэдээд

анхааралыг чинь татах гэж оролдох бүрийд

минийх болохгүй байгаа чинь

миний сонирхлыг хамгийн их татаад байна

 ширэв татаад явдаг намайг

хөлдөө чирүүлээд байгаа чинь

хэнийг ч тоодоггүй бардам намайг

хялбархан хэмлээд байгаа чинь

хэнтэй ч төвөггүй найзууд болчихдог намайг

чамтай л найз болж чадахгүй байгаа нь

чиний тухай бодохоор л инээмсэглээд

мэдэхгүй ээ би урьдынхаасаа өөр байна

өөр болоод байгааг ажиглах тусам

намайг өөрчлөх чамд хэтэрхий их шунаад байна

битгий минийх бол

намайг гээд ирэх л юм бол магадгүй би зугтчих байх

зугтхаас минь өмнө хажуудаа байлга.

No comments:

Post a Comment