Thursday, January 10, 2013

Бусдаас хамааралгүй, надад хамаатай биш, хамаарах гэж ер нь юу гэсэн үг вэ? чи хэн нэгнээс хэзээ ч хамааралгүй байж чадах болов уу? хамаарах- магадгүй энэ үг ардчилал бидэнд тэр эрх чөлөөг өгсөн гэдэг ч бүрэн утгаар нь өгөөгүй юм шигэээ......

Эрх чөлөөтэй хүн гэвэл "БИ ТЭНЭГ" харагдсан ч хэн ч надад чи тэнэг гэж хэлэхгүй байхад орших мэт. Яагаад гэвэл би өөрөө тэнэг харагдахыг хүссэн ч юм билүү гэтэл хүмүүс миний эрхэд халдаад байна шүү дээ, би тэдэнд ердөө ч саад болоогүй тэдний хувийн эрх чөлөөнд халдаагүй. Би зүгээр л тэнэг харагдахыг хүссэн. Ердөө л энэ гэтэл тэд өөрийн үзэл бодол, нийтээр дагаж мөрдөх гээд байдаг нөгөө л нэг нийтлэг үнэлэмжээрээ намайг боох юм.

гол сэдэв рүүгээ орьё

НАДАД ХАМААТАЙ БИШ. чи хэн нэгнээс ангид байхыг хүссэндээ, өөрийн чинь гаргах шийдвэрт хэн нэгэн нөлөөлөх ёсгүй магадгүй нөлөөлөхгүй учраас хамаатай биш гэх биз, надад хамаарахдаа гол нь биш чи бусдыг үл тоох учраас бусад хүмүүс юу гэж хэлэх нь чамд хамаагүй гэсэн санаатай үг болохнээ тэгэхээр. У.Фолкнер-ын ''Emily for Rose ''гэх өгүүллэг санаанд орчихлоо. Хүн нийгмийн амьтан шүү дээ. Чи хүссэн ч хүсээгүй тэр харилцаанд орно. Орохгүй бол чи хүн биш болчихно. Гэтэл орохгүй юм шиг юунд ингэж амин хувиа хичээнэ вэ. Надад хамаатай биш. Тэгэхээр чи юу хүссэнээ өөрт хамааруулж, юу хүсээгүйгээ өөртөө хамааруулахгүй нь ээ. Ямар хэрцгий шийдэр, Ямар амин хувиа хичээсэн үзэл, үг вэ?.

No comments:

Post a Comment