Friday, May 2, 2014

Хорвоо дэлхий уудам байна.

хараад байхнээ би их завтай хүн юм.....Өөрийн дуртай зүйлдээ зав гаргаж, өөрийгөө эрхлүүлэх дуртай хүн гэсэн тодотголыг зүүгээд нилээдгүй уджээ.

Их ажлын хажуугаар үзэж, харах, сонсож, буу халах гэх мэт үйлдлээс таашаал авахгүйгэээр хүн яаж амардаг юм бол? 

тийм ч ажилтай, ийм ч уулзалттай.....Завгүй завгүй завгүй.....Өөрт чухал гэсэн хүмүүсдээ цаг зав гаргахгүй юм бол амьдрахын хэрэг юу байгаан бол оо? 

Үүнээс үүдэн хэд хэдэн дүгнэлт гаргаж болох юм...

*Би их завтай бөгөөд өөрт оноогдсон ажилгүй хүн

*Миний эргэн тойрны хүмүүс бүгд ар гэртээ ихэд амьдралтай тунчиг завгүй хүмүүс

*Байнгын өөрийн чөлөөт цаг заваараа өөрийгөө хөгжүүлдэг хүмүүс / урлаг уран сайханд зориж очихоос өөрөөр таашаал авдаггүй хүмүүс /

* Гадуур дэмий тэнэхээс гэртээ суухыг илүүд үзэх нэгэн

*Хараал идсэн аливаа үйл ажиллагааг мэддэг ч үгүй, сонирхдог ч үгүй, сонирхолгүй нэгэн

*Ажил Ажил Ажил тэгээд найз залууу....намайг тоодоггүй нэгэн

-----> Би их завтай хүн учир өөрт таалагдсан зүйлээ үзэж харж сонсож, оролцож, мэтгэлцэж, ярилцаж, унших л болно............Хха 

Ажлаа хийж байхдаа ч таашал авч

Ажлаа тарсны дараа ч гэсэн таашаал авч

Амьдралаас таашаал авах

Идэвхтэй амьдрах юу нь буруу вэ... Юу нь сайхан вэ?


...Сайхнаар тэгэж хайрласан шигээ

Сайхан гэгч нь хагацаж чады ..... гэдэг шиг

Ажилласан шиг ажиллаж

Амарсан шиг амарч байх хэрэгтэй шүү дээээ Та минь !!!!!


No comments:

Post a Comment