Thursday, August 15, 2013

Зураг гэж постлох нь зөв байх


энгийн хэрнээ эмэгтэй хүн бүр л ийм амьдралыг хүсдэг. Тэгэхээр эмэгтэй хүн тайван амгаланг эрэлхийлдэг юм болов уу?


Бид өөрт хэрэгтэй гэсэн зүйлсээ л үнэ цэнэтэйд тооцдог. Чиний хувьд ямар ч үнэгүй зүйл бусдын нүдний цөцгий мэт байсныг бид бодолцож үздэггүй тийм л харалган улс.


Black and white. shadow is my best side of my heart 


Fall is coming soon. With my new soul without pain


Тийм ээ. Би үргэлж хэтрүүлдэг. Хайрлах, харамлах хүсэх, ахархах, атаархах, басах, бардах гээд бүх л эмоцооо хэтрүүлдэг. Тэр нь энгийн зүйл байсан ч ингээд л шатаачихдагтай адил.


Буцаад хүүхэд насандаа очихсон. Намар миний хамгийн дуртай улирал.


БОРООНЫ ӨМНӨ

Өчигдөр зүрхэн дээр ГУНИГ шивэрсэн, би одоо мартчихаад инээж явна

Өглөөхөн гудманд ДУРЛАЛ тааралдсан, би одоо мартчихаад ганцаардаж явна

Өнгөрсөн амьдралд ҮНЭН байгаагүй, би одоо мартчихаад итгэж явна

Өнөөдөр гадаа БОРОО-той гэсэн шүхэрээ мартуузай

БОРООНЫ ДАРАА

Насны залууд ЧИ ирээгүй, би мартаагүйдээ гуниж явна

Намайг зовоосон ДУРСАМЖ байсан , би мартаагүйдээ шүлэглэж явна

Навчгүй модод СҮҮДЭР минь болсон, би мартаагүйдээ дурсаж явна

Намрын БОРОО хүйтэн байдгийг би мэдээгүй ээ


Nobody likes flowers


Энэ хорвоо дээр энэ хамтлагт л хамгийн хайртайм байгаан. Энэ хамтлагт дуртай болохоор тэрэнд ч гэсэн дуртай. Энэ хамтлагт дуртай болохоор тэр ч гэсэн надад дуртай. Яджил энэ хамтлаг хорвоод үүрд нэр нь дуурсагдах болохоор Яджил тэр бид хоёр үүрд биш юмаа гэхэд Урт удаан холбоотой байх нь 


PLAYTIME 2013 Энэ жилийх хэтэрхий сайхан болсон. Хангалттай савсан болхоор жилийн energy нөөц хангагдсан. Ирэх жил хол байнадаа.


SILENCE IS BETTER THAN BULLSHIT 


миний эрхэм хүмүүс


Заяа зураачын зургуудаас миний хамгийн дуртай зургуудын нэг. Загасны орд болохоор загастай зурганд цаанаа л дуртай. Бас нүдээ аньсан байгаа нь тааламжтай мэдрэмж төрүүлдэг


Vincent Van Gogh- TWELVE SUN FLOWER 

Миний хамгийн дотны найзыг НАРАН-ЭРДЭНЭ гэдэг байж билээ. Ээж бас наранцэцэгт дуртай болохоор Наранцэцэгт хайртай. Гэхдээ цэцгэнд дургүй. Зурсан цэцгэнд бол дуртай 


Өөрийнхөөрөө байдаг хүмүүст дуртай. Тэд I DON'T CARE гээд хамгаас хүчтэй байдаг. Элийрэлт болгоныг нь хайрладаг хүмүүс байдагт нь дуртай 


My best jump ever


I BELIEVE DESTINY 

өлзийтөгс яруу найрагчийн шүлгийг ингээд зураг болгочихсон чин надад ердөө таалагдаагүй 

нулимс хэтэрхий гашуун байна


надад үүрүүлсэн аччаа хэтэрхий хүнд байна

ганц буруу хийсэн үйлдэл минь

ийм тарчлантай байхыг мэдсэн ол

даанч тэр их үүргийг өөр дээрээ хэзээ ч оноохгүй байх байсныг амлая

тарчлаантай энэ бодлууд намайг тавлаж

тамир тэнхээ минь нэгэнт үгүй болжээ

нулимс хэтэрхий шорвог байна


when i was 13, my world was this band


Өрөөний буланд суугаад

Өөрийгөө ч өөр xэнийг ч

Анзаараxгүй байxсан


Энэ цомгыг нь хүлээж бараг хагас жил болсон. Хамгийн тэнэг нь таалагдаагүйдээ



I love PARIS. Энэ зүрхийг нь ЭФФЭЛИЙН ЦАМХГААР хийсэн болохоор хачин гоё санагдсан гэж


Манай найзын Хайртдаа хийж өгсөн бэлэг нь Хайртай гэж хэдэнтэй хэлсэн залуус хэдэнтэй байсын болдоо ?



яг ингэж болзмоор байна. kawaiii


No comments:

Post a Comment